Powered By Blogger

dinsdag 1 juni 2010

Potje Pluis



Dit is mijn eerste blog over mijn potjes. Als kind al verzamelde ik graag dingen die ik tegen kwam. Van het paadje van mijn opa en oma zocht ik kleine roze steentjes die ik in potjes verzamelde. Op vakantie nam en neem ik steentjes of schelpjes mee die ik dan in potjes stop. Voorzien met een labeltje brengt het de hele vakantie terug in mijn gedachten.


Omdat ik best een druk leven heb waarin van alles gebeurd wil ik dit graag met jullie delen aan de hand van de potjes. Het eerste potje is een potje pluis. De populieren langs het kanaal laten hun pluizen waaien. Door de lucht dwarrelen de pluisjes vrolijk heen en weer. Een mooi gezicht maar we houden de deuren en ramen van het huis wel goed gesloten. Het atelier heeft wel een poosje open gestaan en daardoor is de vloer bedekt door een laagje pluis. Een paar van de pluisjes heb ik gevangen in een potje. Zo van een afstandje lijkt het net kikkerdril. Ik ga er een poosje van genieten en dan laat ik ze weer "vrij".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten